top of page
Bestellen en betalen

Op de webshop van Miss Mani kan u 24 uur per dag, 7 dagen per week bestellen.
Ook als u nog geen klant bent!

Online bestellen is héél eenvoudig, snel en veilig.
Ga naar het artikel van uw keuze en klik op de knop “In winkelwagen”.
U ziet nu de artikelen die u heeft toegevoegd aan uw winkelmandje. Hier kunt u het aantal te bestellen stuks nog aanpassen. Klik op “Winkelwagen bekijken” om uw bestelling verder af te ronden.
U hebt de kans om nu je bestelling af te ronden, of om je aan te melden op de website om via een account later sneller een bestelling te plaatsen.

Daarna kunt u aangeven waar de producten afgeleverd dienen te worden. Indien u een ander adres dan het standaard voor de levering wenst te gebruiken, kunt u hier een ander adres opgeven.
Vervolgens kiest u op welke manier u wilt betalen.
Als laatste vragen wij u de bestelgegevens nog een laatste keer te controlere, alvorens de bestelling definitief te plaatsen.
Maak uw bestelling definitief door op “bevestig bestelling” te klikken.
U krijgt daarna een bevestiging van uw bestelling met het nummer van uw bestelling. Gelieve dit nummer goed te bewaren. Dit nummer heeft u nodig indien u later contact zou opnemen met ons, in geval van een vraag m.b.t. uw bestelling.
U ontvangt ook een bevestiging van uw bestelling per e-mail.

 

Kan ik een bestelling annuleren?

Daar wij quasi onmiddellijk na het beginnen van een order overgaan tot behandeling is het niet mogelijk om via de website een bestelling te annuleren. U kan wel steeds een mail naar ons sturen (missmanicreations@gmail.com) of het contactformulier op de website in te vullen.
We doen dan al het mogelijke om het order alsnog te annuleren.
Wordt de bestelling toch bij u afgeleverd, neem dan binnen de 24 uur contact op met ons om de bestelling te retourneren.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

U ontvangt een bevestiging van uw bestelling op het scherm evenals een email.
Dit scherm en de email ziet en ontvangt u alleen als de bestelling volledig doorgekomen is.
Gelieve het nummer van uw bestelling goed te bewaren. Dit nummer heeft u nodig indien u later contact zou opnemen met ons, in geval van een vraag m.b.t. uw bestelling.
Mocht u alsnog twijfelen of de bestelling doorgekomen is, kunt u contact opnemen met ons via mail (missmanicreations@gmail.com) of via het contactformulier. Ook kunt u kijken op de “Mijn Account” pagina waar de bestelling terug te vinden is.

Betalingsmogelijkheden

Tijdens de bestelprocedure kun je een keuze maken om te betalen via bancontact of via cadeaubon. Als het totale bedrag van de door jou verkochte producten is bijgeschreven op onze rekening, zal de productie starten en worden de goederen ASAP verstuurd.

Levertijd

Wij streven ernaar om een zo kort mogelijke productietijd te hebben.
Wanneer producten besteld worden, zullen we binnen 1 dag in productie gaan.
Wij leveren met Bpost, dus de levertijden hangen voor een groot stuk van hen af.
U wordt steeds gecontacteerd wanneer uw bestelling verzonden is.

Bpost hanteert voor hun pakjesdienst met een levertijd van 1 werkdag. Het kan echter voorkomen dat de levering 1 werkdag vertraging oploopt.

Wij werken voor kleine producten met brievenbuspost, waardoor de verwerkingstijd van Bpost 2 à 3 werkdagen bevat.

Aflevering van uw bestelling volgen

Zodra we je bestelling hebben verzonden, ontvang je van ons een mail. U weet dat de bestelling onderweg is.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Wanneer u een bestelling plaatst op onze site, gaan wij voor u aan de slag. Het pakket wordt verzendklaar gemaakt en als dit afgewerkt is, wordt u hiervan op de hoogte gebracht d.m.v. een email.

U kan er ook voor kiezen om de bestelling af te halen op onderstaand adres:

               Oostrozebekestraat 196, 8760 Meulebeke (België)

Dit kan enkel wanneer u voor deze optie kiest in het bestelproces.

Kan ik mijn bestelling naar een postbus laten versturen?

Het is op dit moment niet mogelijk om een bestelling te laten bezorgen op een postbus.

bottom of page